Visie op Toekomst lanceert nieuwe dienst VISIE Support

Visie op Toekomst introduceert VISIE Support, een veelzijdige dienst die reisorganisaties ondersteunt bij eenvoudige dagelijkse werkzaamheden op uiteenlopende gebieden. VISIE Support helpt organisaties om efficiënter te werken, kosten te beheersen, en klantbeleving te optimaliseren. Deze dienst biedt reisorganisaties de mogelijkheid om zich volledig te richten op hun kernactiviteiten.

‘De reisbranche vraagt om een flexibele, brede benadering van ondersteuning’, zegt Jeroen Remijnse, algemeen directeur bij Visie op Toekomst. ‘Met VISIE Support kunnen reisorganisaties rekenen op veelzijdige dagelijkse ondersteuning die inspeelt op hun specifieke behoeften, zodat zij wendbaar en innovatief blijven in een concurrerende markt.”

Achter VISIE Support zit een breed opgeleid supportteam om dagelijks werkzaamheden op te pikken. Door middel van een ticketsysteem worden werkzaamheden snel opgepakt. Hierbij kan bijvoorbeeld worden gedacht aan het plaatsen van social media berichten, bijwerken van eenvoudige financiële administratie of afhandelen van verkoopvragen.

De inzet van VISIE Support kan verschillen per organiatie. Afhankelijk van de behoefte kunnen afspraken worden gemaakt over de uitvoering hiervan. Zo kunnen eenvoudige werkzaamheden worden opgepakt, maar kan ook een operationele klantenservice worden ingericht. Met VISIE Support krijgen reisorganisaties de tools en begeleiding om niet alleen operationeel sterker te worden, maar ook op lange termijn succesvol te zijn door deze flexibele schil.

Waarom VISIE Support?

  • Toegankelijke en flexibele ondersteuning: deskundige teams staan klaar om te ondersteunen bij diverse operationele uitdagingen, zodat reisorganisaties efficiënt kunnen blijven draaien.
  • Schaalbaarheid: de dienstverlening groeit mee met de organisatie, waardoor VISIE Support geschikt is voor bedrijven van elke grootte.
  • Kostenefficiëntie: dankzij een flexibele kostenstructuur betalen organisaties alleen voor de ondersteuning die ze nodig hebben, wat kosten bespaart.

 

Voorbeelden van ondersteuning

  • Plaatsen van content op social media kanalen
  • Bijwerken van teksten en afbeeldingen op websites
  • Technisch onderhoud van websites
  • Verzorgen van eenvoudige (financiële) administratie
  • Opvolgen van leads
  • Afhandelen van klachten
  • Monitoren van online geplaatste reviews (review management)
  • Beantwoorden van vragen van klanten als eigen klantenservice
  • Beheer van de agenda en/of mailbox
  • Management ondersteuning met een secretaresse op afstand

 

De werkwijze van deze dienst is simpel

  • Koop een strippenkaart voor VISIE Support, of neem contact op voor afstemming op maat
  • Stuur een e-mail naar support@visieoptoekomst.nl met daarin omschreven wat gedaan moet worden
  • Het supportteam gaat aan de slag
  • U wordt op de hoogte gebracht wanneer het werk klaar is

Voor meer informatie over de dienst VISIE Support, ga naar www.visieoptoekomst.nl/visie-support
(Foto Shutterstock).