Reis Management Club: ruim 30 jaar het platform voor de reisbranche
Met de Reis Management Club biedt TravMagazine al meer dan 30 jaar een platform waar reisprofessionals elkaar kunnen ontmoeten en kennis en ervaringen kunnen uitwisselen. Door de loop der jaren hebben zich zo’n 1.400 reismanagers aangesloten bij de RMC.
De RMC richt zich op het management van toonaangevende reisbedrijven. Dat zijn onder andere directeuren/eigenaren van touroperators en retailbedrijven, managers, productmanagers, salesspecialisten, filiaalmanagers, maar ook ambitieuze medewerkers. Daarmee richt de RMC zich op een brede geïnteresseerde doelgroep uit de hele reisbranche. Voor andere doelgroepen zoals reisbureaumedewerkers en ZRA’s bieden we binnen TRAVel Media andere platformen met bijeenkomsten.
De doelstelling van de RMC is een bijdrage te leveren aan de voortdurende kwaliteitsverbetering en professionalisering in de reisbranche. Hiermee is het RMC het ideale podium om als bedrijf zich te presenteren als belangrijke leverancier. Veel branchegenoten kennen de RMC vooral van de succesvolle bijeenkomsten en symposia, die steevast aan het einde van een middag plaatsvinden. Voor het komende jaar staan circa zes van deze bijeenkomsten gepland. Vast onderdeel van deze bijeenkomsten zijn presentaties over actuele thema’s, met ter zake deskundige sprekers (van zowel binnen als buiten de branche) en met volop ruimte voor discussie en het stellen van vragen. Een RMC-bijeenkomst wordt altijd afgesloten met een netwerkborrel. De bijeenkomsten worden bezocht door 50 tot soms 200 bezoekers, afhankelijk van onderwerp, locatie en beschikbaarheid.
Toegang tot onze community?
Registreer je gratis
Met de Reis Management Club biedt TravMagazine al meer dan 30 jaar een platform waar reisprofessionals elkaar kunnen ontmoeten en kennis en ervaringen kunnen uitwisselen. Door de loop der jaren hebben zich zo’n 1.400 reismanagers aangesloten bij de RMC.
De RMC richt zich op het management van toonaangevende reisbedrijven. Dat zijn onder andere directeuren/eigenaren van touroperators en retailbedrijven, managers, productmanagers, salesspecialisten, filiaalmanagers, maar ook ambitieuze medewerkers. Daarmee richt de RMC zich op een brede geïnteresseerde doelgroep uit de hele reisbranche. Voor andere doelgroepen zoals reisbureaumedewerkers en ZRA’s bieden we binnen TRAVel Media andere platformen met bijeenkomsten.
De doelstelling van de RMC is een bijdrage te leveren aan de voortdurende kwaliteitsverbetering en professionalisering in de reisbranche. Hiermee is het RMC het ideale podium om als bedrijf zich te presenteren als belangrijke leverancier. Veel branchegenoten kennen de RMC vooral van de succesvolle bijeenkomsten en symposia, die steevast aan het einde van een middag plaatsvinden. Voor het komende jaar staan circa zes van deze bijeenkomsten gepland. Vast onderdeel van deze bijeenkomsten zijn presentaties over actuele thema’s, met ter zake deskundige sprekers (van zowel binnen als buiten de branche) en met volop ruimte voor discussie en het stellen van vragen. Een RMC-bijeenkomst wordt altijd afgesloten met een netwerkborrel. De bijeenkomsten worden bezocht door 50 tot soms 200 bezoekers, afhankelijk van onderwerp, locatie en beschikbaarheid.
Toegang tot onze community?
Registreer je gratis
De RMC-bijeenkomsten vinden plaats op wisselende locaties, vaak ook bij een sponsor in huis, die daarmee de mogelijkheid heeft zich te presenteren aan reisprofessionals en met hen één op één contact te leggen. Op die manier is de RMC ook een platform om te verbinden.