Stender naar Customer Care Sunny Cars

Sunny Cars verwelkomt nieuwe Director of Customer Care Axel Stender in het team. Met zijn komst wil de autoverhuurder de procesoptimalisatie van de klantenservice verbeteren.

Axel Stender stuurt vanuit het hoofdkantoor in München de Customer Care teams voor de Duitse, Nederlandse, Belgische en Franse markt aan. Hij heeft ruime ervaring in de reisbranche en vervulde de afgelopen acht jaar leidinggevende functies op uiteenlopende gebieden, waaronder de functie van Hoofd Partner- en Kwaliteitsmanagement bij Jochen Schweizer, een grote Duitse aanbieder van beleveniscadeaus. In die rol werkte hij intensief aan het verhogen van de klanttevredenheid, klachtenmanagement en proceskwaliteitsmaatregelen. Vanuit die positie maakt Stender nu de overstap naar Sunny Cars, waar hij verantwoordelijk wordt voor het ontwikkelen van servicestandaarden, het verbeteren van de informatiekwaliteit en het optimaliseren van klantcontact.

Hans Knottnerus, Managing Director the Netherlands, Belgium & France van Sunny Cars, over de aanstelling van Axel: ‘Klanttevredenheid heeft bij ons een zeer hoge prioriteit, niet voor niets doen we een wereldwijde kwaliteitsbelofte. Dat dat gewaardeerd wordt, zien we onder andere terug in de gemiddelde score van een 9,0 uit ruim 25.000 Nederlandse klantenreviews. Axel brengt veel expertise mee op het gebied van klantenservice. Samen met hem willen we voor klanten die met onze Customer Care afdeling te maken krijgen naar aanleiding van een schade of andere navraag een bijzondere ervaring creëren, waarin de koopbeleving en de onmiskenbare Sunny Cars smile nog meer naar voren komen.’

Vorig jaar nam Sunny Cars al Seymour Burt in dienst als Director of Rent a car Quality. Hij reist de wereld rond om de kwaliteit van de verhuurpartners te waarborgen.