SGR: nog beperkt plaatsen op kennissessie

Er zijn nog beperkt plaatsen beschikbaar op de interactieve kennissessie van SGR op vrijdag 20 september in de Jaarbeurs in Utrecht. De bijeenkomst staat in het teken van de partnermarketing die SGR heeft gelanceerd. De sessie wordt gegeven door marketeer Martin van Kranenburg.

De bijeenkomst is bedoeld voor alle marketing- en communicatiemedewerkers van reisbedrijven die bij SGR en het Calamiteitenfonds zijn aangesloten.

De aanleiding voor de bijeenkomst is onderzoek van GFK en TNS Nipo, waaruit bleek dat reizigers (consumenten) veel waarde hechten aan keurmerken in de reisbranche. SGR gaat de aangesloten deelnemers helpen die logo’s beter en effectiever in te zetten.

Uit de onderzoeken bleek ook dat het voor de reiziger niet helemaal duidelijk is waar SGR en het Calamiteitenfonds voor staan. ‘De logo’s van SGR en het Calamiteitenfonds roepen positieve associaties op bij de consument, maar men heeft weinig of geen kennis over de inhoud van de merken. Ook trekt de reiziger soms de echtheid van de logo’s in twijfel, omdat de reisorganisatie waar zij willen boeken niet altijd de herkenbare kleuren en specificaties van de logo’s SGR en het Calamiteitenfonds logo’s gebruikt’, zegt directeur Erik Jan Reuver.

Martin van Kranenburg geeft tijdens de bijeenkomst adviezen hoe bedrijven hun conversie kunnen optimaliseren door de logo’s van SGR en het Calamiteitenfonds als keurmerken in de customer journey in te zetten.
De organisatie van het event is in handen van Jitske Roos en Ceyda Sahan, sinds dit jaar verantwoordelijk voor marketing communicatie & pr bij SGR.

Wanneer: 20 september
Tijd: 9.30-13.00 uur, inclusief lunch
Waar: Jaarbeurs, Beatrixgebouw
Jaarbeursplein 6 3521 AL Utrecht

Aanmelden kan hier.

Foto: Ceyda Sahan, sinds dit jaar verantwoordelijk voor marketing communicatie & pr bij SGR.