Sandra van der Wal, voorheen werkzaam bij Thomas Cook Nederland, is aan de slag gegaan bij sales & marketing organisatie ITSC. Zij wordt hier manager van het loyaliteitsprogramma Miles Attack.
In haar laatste functie bij Thomas Cook was Sandra als Media & Partnerships Manager verantwoordelijk voor joint promotions. Haar nieuwe functie als manager van Miles Attack sluit daar goed op aan.
Miles Attack is een loyaliteitsprogramma voor reisagenten dat al meerdere jaren succesvol draait in Frankrijk, België, Spanje, Portugal en Luxemburg. Al meer dan 30.000 reisagenten zijn onderdeel van het programma. Reisagenten sparen snel voor miles die inwisselbaar zijn voor cadeaus, waardebonnen en gratis hotelovernachtingen.
Miles Attack is onderdeel van de Gekko Group, dat weer behoort tot AccorHotels. Per februari wordt Miles Attack gelanceerd op de Nederlandse markt.
Teldar Travel is de eerste partner van dit multi-partner platform. Teldar Travel zegt marktleider te zijn in B2B hotel-reserveringen voor reisagenten, voor zowel individuele hotels als voor hotelketens. Teldar Travel heeft een aanbod van ruim 400.000 hotels in verschillende categorieën.
ITSC is een sales & marketing bedrijf dat verantwoordelijk is voor de sales-activiteiten voor Marriott hotels International (30 brands), Hertz autoverhuur (inclusief Dollar & Thrifty) en Teldar Travel. Deze laatste is per 1 november 2017 gelanceerd op de Nederlandse markt.