Food for Thought-kennissessies over marketing automation

Wil jij ook meer uit je marketingstrategie halen?
De digitale wereld is in beweging. Customer journey, user experience, voice, big data en marketing automation. Het zijn méér dan trends, maar hoe ‘vang’ je deze zodat je enerzijds aan de behoeften van je klant voldoet en tegelijkertijd je marketing- en salesdoelstellingen haalt?

RMC-partner en (e-mail) marketing automation specialist Webpower komt dagelijks bij veel organisaties over de vloer en merkt dat veel bedrijven worstelen met dezelfde vraagstukken. Ze organiseren daarom verschillende Food for Thought-kennissessies, met het doel jou na te laten denken over het optimaliseren van jouw klantreis. De kennissessies worden gehouden op het hoofdkantoor van Webpower in Barneveld. Deelname is gratis en vrijblijvend en inclusief een lichte lunch. Voor deelname hoef je geen Webpower klant te zijn.

De eenvoud van automatiseren
Wanneer: dinsdag 13 november
Tijd: 11:00 – 13:00 uur

Bijna elke organisatie verstuurt e-mails. Gelukkig weten de meeste organisaties ook dat het één van de goedkoopste en meest doeltreffende manieren is voor communicatie met en verleiding van je doelgroep. Uit de praktijk blijkt tegelijkertijd dat veel marketeers nog “bulk”e-mails versturen, zonder grote vorm van personalisatie. De marketingafdeling wíl wel meer uit dit kanaal halen, maar weet vaak niet hoe of voelt zich geremd door de techniek.

Deze Food for Thought-kennissessie laat zien hoe je communicatie relevanter kunt maken voor jouw doelgroep door processen slim in te richten en te automatiseren.

Meer informatie of inschrijven

Next level marketing automation
Wanneer: dinsdag 27 november
Tijd: 11:00 – 13:00 uur

Tijdens deze Food for Thought-kennissessie laten Webpower en Datatrics zien hoe je meer uit je in- en outbound marketingstrategie kunt halen door het slimmer inzetten van data. Je ziet de kansen van het creëren van 360-graden profielen, maar loopt vast op kennis, technische data-integraties en leveranciers die het vooral heel fijn vinden als jij aansluit op hun processen in plaats van andersom. Na deze sessie weet je hoe je de weg naar de optimale klantbeleving bewandelt.

Meer informatie of inschrijven