Fred van Eijk keert in mei terug als Managing Director Travel Counsellors Nederland & België. Hij wordt in die functie ondersteund door Milka van Dam, die gepromoveerd is tot General Manager. Oprichter van Travel Counsellors Nederland en België Fred van Eijk vertrok een jaar geleden naar Australië om daar tijdelijk de leiding van het kantoor in Melbourne op zich te nemen en op zoek te gaan naar een geschikte opvolger.
In mei komt Van Eijk terug naar Nederland om zich als Managing Director te richten op de groei van de Nederlandse en Belgische ondernemingen en tevens meer verantwoordelijkheden op zich te nemen met betrekking tot de verdere internationale groei van Travel Counsellors wereldwijd. Milka van Dam behoudt de dagelijkse leiding over Travel Counsellors Nederland en België en maakt daarmee promotie tot General Manager.
Een van de belangrijkste taken van Fred was om een nieuwe Managing Director te vinden voor Travel Counsellors Australië en dat is inmiddels gelukt. Kaylene Shuttlewood heeft meer dan 25 jaar ervaring in de reisindustrie waaronder meest recent als Managing Director van Travelport Australia, New Zealand & Pacific Islands. Fred: “Langer dan gepland, maar super blij met het resultaat, is de zoektocht nu tot een einde gekomen. Ik kijk ik er naar uit om Kaylene Shuttlewood in te mogen werken. Kaylene is een fantastische en inspirerende vrouw met een indrukwekkende achtergrond, sterk netwerk, internationale ervaring en een zeer bekende en gerespecteerde persoonlijkheid in de Australische reiswereld. Een aanwinst voor de TC organisatie.”
Van Eijk: “Ik ben trots op Milka en het voltallige team in Den Haag en België dat zij de stabiliteit en continue groei hebben kunnen voortzetten. We hebben dit met z’n allen mogelijk gemaakt en gaan een veelbelovende toekomst tegemoet.”
Van Dam: “Ik vind het een geweldige uitdaging om als General Manager samen met Fred de ondernemingen in Nederland en België naar ‘the next level’ te tillen. Ik ben elf jaar geleden samen met Fred aan de keukentafel begonnen en mede dankzij zijn mentorschap, vertrouwen en steun ben ik nu klaar voor deze stap in mijn carrière”.
Het team in Den Haag bestaat inmiddels uit 22 medewerkers die de 200 Travel Counsellors in Nederland en België ondersteunen op het gebied van administratie, verkoop, business development, IT, marketing en IATA. Het team is onlangs versterkt met Commercial Executive Paul de Roo die samen met Jos van Doren de commerciële belangen richting leveranciers zal gaan behartigen. Paul heeft diverse functies binnen de reisbranche vervuld voornamelijk in de business travel sector, de laatste jaren bij ATP. Per 1 maart wordt het team nog verder aangevuld met Frank Zegers als Supervisor van het TC Care team. Frank heeft jarenlange ervaring binnen de branche op verschillende vlakken o.a. bij Thomas Cook en OAD en brengt een schat aan ervaring met zich mee.