Customer journey optimaliseren met gratis speed course

 In Events, Nieuws

In samenwerking met Nederlandse Thought Leaders organiseert Zoey een vierdelige Speed Course Customer Journey. Door de reisbranche, voor de reisbranche. In vier online webinars delen Picnic, Transavia, Zoover & Vakanties.nl en TUI al hun customer journey geheimen.

Elke webinar duurt een uur en bestaat uit een introductie over bewezen strategieën, gevolgd door een uitgebreide Q&A met de Thought Leader van die dag. Het doel van de gratis speed course is om als branche samen te komen en kennis te delen. ‘Het optimaliseren van de customer journey is namelijk essentieel om reizigers de onvergetelijke reisbeleving te bieden waar ze op dit moment zo naar uitkijken. Dit is de kans om deze grote spelers het hemd van het lijf te vragen’, zegt Boy Lokhoff van Zoey.

Zoey bouwt relaties op met behulp van de nieuwste technologieën, en zorgt zo voor een zorgeloze customer experience. Lokhoff: ‘Die persoonlijke ervaring is waar consumenten vandaag de dag op zoek naar zijn. Wij transformeren digitale conversaties en standaardiseren deze naar hyper-persoonlijke conversaties, waarmee we moderne organisaties helpen met de ultieme customer experience. Wij helpen jouw organisatie vaker, langer en persoonlijker dan ooit met je klanten in contact te komen.’

De Speed Course Customer Journey

Webinar 1: Customer journey basiskennis voor de reisindustrie – donderdag 15 april om 11.00 uur
Thought leader: Ruben Vermijs, Lead Growth van Picnic

Webinar 2: De customer journey map van jouw reisorganisatie – donderdag 20 mei om 11.00 uur
Thought leader: Britt Keunen, Specialist Business Development/Communicatie Transavia en co-founder van Transavia Holidays

Webinar 3: De customer journey optimaliseren (buyer journey) – donderdag 17 juni om 11.00 uur
Thought leader: Judith Eyk, CEO van Zoover & Vakanties.nl

Webinar 4: De customer journey optimaliseren (user journey) – donderdag 15 juli om 11.00 uur
Thought leader: Julius Blaauw, Innovation Lead – CX Strategy & Innovation bij TUI

Na afloop van elke webinar kunnen deelnemers kans maken op een 1-op-1 sessie ‘Customer Journey versnelling sessie’ met Daan Noorderloos, oprichter van Due North Consultancy.

Aanmelden voor de webinars kan hier. Vragen kunnen naar rachel@withzoey.com

Recent Posts

Leave a Comment