De allereerste RMC-Travel, die de Reis Management Club samen met RED Online Marketing organiseert, is uitverkocht. Tijdens deze exclusieve inspiratietrip naar Dublin op 1 en 2 oktober zullen 100 toerisme-professionals op managementniveau hét hoofdkwartier van de online tech industrie gaan ontdekken.
Zo gaan de deelnemers onder andere uitgebreide bezoeken brengen aan de hoofdkantoren van Microsoft, Facebook en Google voor inspiratiesessies, rondleidingen en workshops.
Roy Platje, eigenaar van RED Online Marketing, is trots: ‘Wat een jaar geleden begon als een droom is nu helemaal werkelijkheid. We zijn er enorm trots op dat we met deze groep interessante reis- en recreatie professionals deze inspirerende reis gaan maken. Het enthousiasme vanuit de tech-marketing partners Google, Facebook en Microsoft is ook hoog, en het belooft een mooie trip te worden.’
‘We zijn ontzettend blij dat we deze 100 plekken in korte tijd hebben kunnen vullen’, aldus TJ van Apeldoorn, commercieel directeur van TRAVel Media. ‘Voor Reis Management Club was dit ook een eerste keer, maar de positieve reacties waren overweldigend. Ik durf wel te zeggen dat dit een terugkerend event gaat worden.’